Mâncare pentru drumeții

Mâncare pentru drumeții

În timpul unei drumeții, pe lângă mesele principale, ai nevoie și de gustări proteice foarte ușor de transportat. Îți recomand câteva gustări energizante pentru drumeții, batoane proteice nutritive și cu fructe, biscuiți vegani, chipsuri din fructe și fructe uscate. Și, cel mai important nu uita să te hidratezi.

Mâncare pentru drumeții

Batoane proteice fără zahăr

Batoanele proteice fără zahăr sunt bogate în vitamine și minerale. Cerealele integrale și ovăzul din batoanele cu fructe dau senzația de stomac plin pentru mai mult timp și eliberează lent energia de care avem nevoie în efort. Un avantaj major al acestor batoane este faptul că sunt ușor de transportat, sunt delicioase și sănătoase.

Batoane cu fructe

Alege dintre variantele fără gluten, învelite în ciocolată sau simple, cu fructe de pădure și fructe uscate. Produsele sunt certificate bio. 

Mâncare pentru drumeții

Mâncare pentru drumeții

Chipsuri din fructe

Chipsurile din fructe sunt de fapt bucăți de fructe coapte uscate cu grijă, pentru conservarea proprietăților benefice. Chipsurile din fructe reprezintă o gustare naturală, delicioasă și potrivită pentru toate vârstele. Ai la dispoziție o gamă deosebit de ofertantă – banane confiate, mere, cătină în ciocolată, chipsuri de cocos.

Mâncare pentru drumeții

Mâncare pentru drumeții

Biscuiți vegani și digestivi

Biscuiții vegani și digestivi au în compoziție semințe și fructe oleaginoase. Biscuiţii vegani sunt gustarea naturală ideală de savurat cu ceai, cafea, suc natural etc, sau de pus în pachetul de drumeție. Nu conţin zahăr, aşadar sunt o alegere înţeleaptă atunci când ai poftă de ceva dulce şi, în acelaşi timp, consistent și hrănitor. Sunt bogaţi în fibre, minerale şi vitamine. Alege dintre variantele cu semințe, morcovi și cuișoare, ciocolată și vișine, scorțișoară și curmale, ghimbir și cocos, și multe altele, pentru toate poftele.

Mâncare pentru drumeții

Mâncare pentru drumeții

Fructe deshidratate și confiate

Fructe deshidratate și fructe confiate

Zahărul din fructele uscate asigură un aport valoric de calorii ideale pentru a face față oboselii și pentru a spori optimismul. Sportivii, copiii și femeile însărcinate își găsesc partenerul perfect în fructele uscate.

Ești la dietă? O mână de fructe uscate nu este neapărat un obstacol pentru a-ți atinge obiectivul deoarece, deși bogate în calorii, fructele uscate sunt sărace în grăsimi. O mână (25 de grame) de prune uscate are aproximativ 40 kcal; smochine uscate – 62 kcal; curmale – 75 Kcal, și stafide – 80 kcal. Moderația este indicată și aici – deoarece apa a fost îndepărtată din fructele uscate, acestea sunt mai dense și mai puțin umplute, implicit mai ușor de mâncat în exces decât fructele proaspete. De exemplu, o singură porție de struguri, sau aproximativ o ceașcă, conține 150 de calorii. Pe de altă parte, o ceașcă de stafide, care sunt struguri uscați, conține aproximativ 520 de calorii. Din această cauză, o mărime standard de servire pentru stafide este o sfert de cană.

Citește mai multe despre extraordinarele beneficii ale fructelor uscate >>>

fructe uscate și deshidratate

 

Dacă ți-a fost util articolul, distribuie-l și prietenilor tăi!

Te-ar putea interesa și…

Îndulcitori naturali cu care poți înlocui zahărul >>>

Lasă un răspuns